Boarischs Wiki
Advertisement
Pfeil rechts Der Artikel is im Dialekt Flochgaurisch gschriem wórn Pfeil links
Les Salles-sur-Verdon
Lei Salas-de-Verdon
Lei Salo-sus-Verdoun
Les Salles am Ufer vam Sainte-Croix-Stausee
Baasisdaaten
Stoot: Fraunkreich
Región: Provence-Alpes-Côte d’Azur
Département: Var
Arrondissement: Brignoles
Kantón: Aups
Flächen: 4,97 km²
Hechen: 500 m (475 m–685 m)
Kóordinaaten: 43° 46′ 25″ S 6° 12′ 37″ O
Eihwóner: 218 (2008)
Bevejkerrungsdichten: 40,4 Eihw./km²
Póstloatzoi: 83630
INSEE-Code: 83122

Les Salles-sur-Verdon (okzitanisch klassische Nåm: Lei Salas de Verdon, sunst: Lei Salo-sus-Verdoun) is a frånzésische Gmoand mid 218 Eihwóner (2008), in da Provence im Département Var in da Región Provence-Alpes-Côte d'Azur. D' Gmoandgreess vah Les Salles betrogt 5.0, dé Bevejkerrungsdichten is 40,4 Eihwóner per km². Greesserne Ortschoften in da Nahernt vah Les Salles sand Moustiers-Sainte-Marie und Riez.

Gschichd[]

Ob 1959 iss sicher gwén, daa da Staudaumm baud werd. 1971 iss aufgrund vam Bau vam Saint-Croix-Staudåmm 400 m weider, an ner heechern Stej, neich afbaud worn. Im Hirist 1971 hod d' EDF oj entoagnerten Haiser kriagt. D' Bewóner hod ma mid Summen oogfunner, dé's ower unméglé gmocht haum im neichen Derfé wiader z' baun, wos beträchtliche Schuiden zur Fóing ghobt hod. Da Bsietz is durch Gerichtt gschätzd und Eihgstuft worn. 's oide Derfé is schliasslich 1974 gsprengd und durchs afstaun vam Sainte-Croix-See ywerflutt worn und liegg heid guade 30 m unterm Wosser ba da Voistauung vam See.[1] As'm oiden Derfé han d' Kirchturmur, d' Glócken sówia da oide Dorfbrunner grett worn. A por Leid håm bis z' létzd Wiaderstånd gleistt und han a' d' oiden Heiser bliem, óbwói do drinnerd teiweis schoh as Wosser gstånner is.

Heid leeb Les Salles vam Turismus und is a wichtigs Fremdenvakersderfé a' da Región worn. Durch d' Afstauung kemmern vie Turisten as Hóllånd, Deitschlånd und Italien zan Serfen und zan Boodeurlaub hih zan See.

Schaug aa[]

Refarenzen[]

Nétzseiten[]

Advertisement